вторник, 9 августа 2011 г.


HEZRET ƏLİNİN ELMİ ÜSTÜNLÜYÜ

ALLAH RESULUNDAN NEQL OLUNAN SEHIH REVAYETLERDEN BIRINDE O HEZRET BELE BUYURDU;  MEN ELMIN ŞEHERİYEM ƏLİ İSƏ ONUN QAPİSİDİR.KİM ORA DAXİL OLMAQ İSTESE O QAPİDAN GİRMELİDİR.BU HEDİSİ İLE PEYGEMBER ƏLİNİN ELMİ MƏQAMİNİN UCALİGİNA İŞARE ETMİŞ ÖZÜNDEN SONRA ÜMMET ARASİNDA ƏN ELİMLİ BİR ŞEXS OLDUGUNU BƏYAN ETMİŞDİR.HEZRET ƏLİNİN ELMİ FEZİLETLERİNİ BƏYAN EDEN ÇOXLU RƏVAYETLER MÖVCUDDUR VƏ O RƏVAYETLER ƏHLİ SUNNENİN MÖTEBER HEDİS KİTABLARİNDA QEYD OLUNMUŞDUR.HEZRET ƏLİ ÖZU DE BU MƏTLƏBİ DƏFƏLƏRLƏ ZİKR ETMİŞ VE ÖZUNUN PEYGEMBER BİLGİSİ İLE BİLGİLENDİYİNİ VURGULAMİŞDİR.PEYGEMBERDEN SONRA UMMETİN DİNİ MESELELERDE DEFELERLE O HEZRETE MURACİET ETMESİ BUNA AÇKAR DELİLDİR.ƏLİ PEYGEMBERDEN SONRA ÖZÜNDEN EVVELKİ XELİFELERİN HÖKM ZAMANİ ÇETİNLİKLERİNİ ARADAN QALDİRMİŞ VE ÇOXLU YANLIŞ HÖKMLERİNE DÜZELİŞLER ETMİŞDİR.ƏLİ QURANA EN ALİM ŞEXS OLDUGUNU DEFELERLE XATİRLATMIŞ VE BUTUN AYELERİN NUZUL SEBEBLERİNİ  VE HER AYENİN HAÇAN VE HARADA NAZİL OLDUGUNU KAMİL BİLDİYİNİ SÖYLEMİŞDİR.O EZRET BİR KƏLAMİNDA BELƏ BUYURDU ALLAH RESULU ELMDEN MENE MİN QAPI ÖYRETDİ VE HER QAPIDAN DA MENİM ÜÇÜN MİN QAPI AÇİLDİ.BU HEDİS O HEZRETİN MÜXTELİF VƏ TÜKENMEZ BİLGİLERE SAHİB OLMASINDAN XƏBƏR VERİR. HƏTTA MƏXSUS TƏLƏBƏLƏR BELƏ HƏZRƏTİN BU ƏSRARƏNGİZ BİLGİLƏRƏ SAHİB OLMASİNDAN XƏBƏRDAR DEYİLDİLER. HEZRET ÖZ YAXİN SEHABESİ OLAN KUMEYLE BELE BUYURUR EY KUMEYL BU SİNEMDE ELE BİLGİLER VARDİR Kİ ONU ÖYRETMEK ÜCÜN LAYİQ OLAN ŞEXSLER TAPA BİLMİREM.ELE İNSANLAR VARDİR Kİ ONLARİN İMANLARİ VARDİR AMMA BU ELMLERİ DAŞİMA İSTEDADLARİ YOXDUR.ELE İNSANLAR DA VARDİR Kİ İSTEDADLARİ VARDİR LAKİN TƏQVALARI YOXDUR VƏ DUNYAPERESTDİRLER QORXURAM Kİ BU ELMLERDEN DÜNYAPERESTLİK ÜÇÜN İSTİFADƏ ETSİNLER.BU GÜNE QEDER HEM İSTEDADİ HEMDE TEQVASİ KAMİL OLAN BİRİNİ TAPA BİLMEDİM Kİ BU ELMLERİ ONA ÖYREDEM. BÜTÜN BU SÖLEDİKLERİNE BAXMAYARAQ HEZRET ƏLI ÖZ SONSUZ VƏ ƏHATELİ BİGİSİ İLƏ HƏM ÖZ DÖVRÜNÜN HEM DE SONRAKİ DÖVRLERİN İNSANİNİN  TERBİYE VE MAARİFLENMESİNDE MİSİLSİZ XİDMETLER GÖSTERMİŞDİR.O ÖZ BİLGİSİ İMANI ƏXLAQI VƏ İSTİQAMƏTİ İLƏ SANKİ PYGEMBERİ BUCUDUNDA TEMSİL ETMİŞ VƏ ONUN HƏQİQİ DAVAMÇISI OLMUŞDUR.LAKİN ONUNLA PEYGEMBER ARASİNDA YALNİZ BİR FERQ OLMUŞDUR. O FERQ BUNDAN İBARETDİR Kİ PEYGEMBER İNSANLARLA QURANİN NAZİL OMASİNA GÖRE MÜCADİLE ETMİŞ VE İNSANLARA İSBAT ETMİŞDİR Kİ QURAN NAZİL OLAN BİR KİTABDİR VƏ BƏŞƏRİN YAZDİGİ DEYİL. LAKİN ƏLİ İSE İNSANLARLA QURANIN DÜZGÜN ANLAŞİLMASİ CEHETDEN MÜCADİLE ETMİŞDİR.VE İSBAT ETMİŞDİR Kİ BU QURANİN BƏYANA VƏ TEVİLE EHTİYACI VAR VƏ BUNUN DA EHLİ VAR VE ONLARA MÜRACİET ETMEK LAZİMDİR.PEYGEMBERDEN SONRAHEZRET ELİNİN BÜTÜN GÜCÜ BU İŞE SERF OLUNMUŞ DUR.HETTA PEYGEMBER SEHİH BİR REVAYETİNDE BUNA İSHARE ETMİSH VE DEMİSHDİ Kİ MEN QURANİN TENZİLİNİE GÖRE MUBARİZE APARDİM LAKİN SİZİN ARANİZDA BİRİ VAR Kİ O URANİN TEVİLİNE GÖRE MÜBARİZE APARACAQ VƏ O ŞEXS AYAQQABİSİNİ YAMAYAN ŞƏXSDİR DEYƏ ƏLİYƏ İŞARE ETMİŞDİ. BUNUNLA PEYGEMBER QURANİN DÜZGÜN ANLAŞİLMASİNİN DA HƏZRƏTİ ƏLİ VASİTESİ İLƏ MÜMKÜN OLACAGİNİ BƏYAN ETMİŞDİ.

EHLI-BEYT MAARIFINE MUSELMANLARIN EHTIYACI

BU GUN ISLAM UMMETININ VEHDETE EHTIYACI OLDUGU KIMI EHLI-BEYT MEKTEBININ BILGI V' MAARIFIUNE DE SON DERECE EHTIYACI VARDIR.UMMETIN EHLI BEYT BILGILERI IL' TANISHLIGI BIR NEÇƏ CƏHƏTDƏN FAYDALIDİR. BİRİNCİSİ EHLİ-BEYT MAARİFİNƏ YİYƏLƏNMƏK UMMETİN QURANİ DUZGUN ANLAMASINA VƏ ONDAN DÜZGÜN FAYDALANMASİNA YARDİM EDECEK.ÇÜNKİ EHLİ-BEYT İMAMLARİNİN DA İFADE ETDİYİ KİMİ YALNİZ ONLAR QURANA TAM ƏHATELİ BİR BİLGİYE SAHİBDİRLER.ONLAR QURANİN ZAHİRİNİ BATİNİNİ MUHKEM VƏ MİTEŞABİHİNİ XUSUSİ VƏ UMUMİ AYƏLƏRİNİ QÜSURSUZ OLARAQ  BİLMƏ QABİLİYYETİNƏ MALİKDİRLƏR. YALNİZ ONLAR QURANDA XƏTAYA YOL VERMEZ BİR İDRAKA MALİKDİRLƏR.EYƏR UMMET QURANDAN SƏADET YOLLARİNİ ARAMAQ İSTEYİRSE EHLİ-BEYT NURUNDAN İSTİFADE ETMELERİ DANİLMAZ BİR FAKTDİR.İKİNCİSİ EHLİ-BEYT MEKTEBİ PEYGEMBER SUNNESİNİ SAF VE NÖQSANSİZ OLARAQ ÇARTDİRAN VE İZAH EDEN BİR MEKTEBDİR. EHLİ-BEYT İMAMLARİ SUNNEYE NİSBETDE YALNİZ NAQİL ROLUNU OYNAMAYİB HEM DE ONU BƏYAN EDEN QARANLİQ YÖNLERİNE AYDİNLİQ GETİREN BİR MENBEDİR.BU CEHETDEN EHLİ-BEYT MEKTEBİNİ BERABER OLAN İKİNCİ BİR MEKTEB YOXDUR. ÇUKİ ONLARDAN QEYRİ BUTUN MEKTEBLERİN XETAYA YANLİŞLİGA DUŞME EHTİMALİ ÇOXDUR.BUNDAN BAŞQA DUGER MENMELER YALNİZ NAQİL ROLUNU OYNAYİR VE PEYGEMBER SÜNNESİ ÜÇÜN BİR BƏYAN NUR MENBEYİ DEYİL.ÜÇÜNCÜSÜ YALNİZ EHLİ -BEYT MEKTEBİ XURAFATLARDAN VE ƏSATİRLERDEN ARİNMİŞ PAK QALMİŞ MEKTEBDİR. ÇUKİ ONUN TEMSİLÇİLERİ OLAN MUQEDES İMAMLAR ELM MENBEYİ OLMUŞ BAŞQALARİNA ÖYRETMİŞ VE ÖZLERİ HEÇ KİMDEN ELM EXZ ETMEMİŞLER.ONLARİN PARLAQ HƏYAT TARİXÇƏLƏRİ BUNA AYDİN BİR DƏLİLDİR.MESELEN BU MEKTEBİN PARLAQ NUMUNELERİ OLAN VƏ PEYGEMBER SÜNNESİNİ YENİDEN İHYA EDEN ONU TARİXİN QARANLİGİNDA İTİB -BATMAQDAN QORUYAN İMAM MUHEMMED BAQİR VƏ İMAM CEFERİ SADİQİN FƏALİYYET TARİXİNE NEZER YETİRMEK KİFAYET EDER.ONLAR DÖVRUNUN BÖYUK ALİMLERİNİN USTADİ OLMUŞ ONLARA PEYGEMBER SÜNNESİNİ ÖYRETMİŞ ÖZLERİ İSE HEÇ KİMDEN ELM ALMAMİŞLAR.SONRALAR MEZHEB BAŞÇİLARİNA ÇEVRİLEN HEMEN ŞEXSLER ONLARİN UCA MEQAMLARİNDAN FAYDALANDİQLARİNİ ETİRAF ETMİŞLER.DEMƏLİ EHLİ-BEYT MEKTEBİ HEM DE İSLAM DİNİNİN XURAFAT VƏ MÖVHUMATDAN QORUNMASİ ÜCÜN COX VACİBDİR. ÇÜNKİ PEYGEMBERDEN SONRA İSLAMİ MENBELERE YEHİDİ VE XRİSTİAN MENBELERİNDEN ÇOXLU XURAFATLAR DAXİL EDİLMİŞDİR.BUNLAR BİLEREKDEN İSALMİ GÖZDEN SALMAQ VE YOX ETMEK MEQSEDİ İLE EDİLMİŞDİR.BU XURAFATLARA ZAMANİNDA EHLİ-BEYT İMAMLARİ LAYİQLİ CAVABLARİNİ VERMİŞDİR. BU GUN DE HEMİN XURAFATLAR MENBELERDE MÖVCUDDUR. ÇOXLARİ ONLARİ İSLAM MAARİFİ ADİ İLƏ OXUYUR VE QEBUL EDİR. BU DA MÜASİR DÜNYAMİZDA  ELM VE TEXNİKANİN SON DERECE İNKİŞAF ETDİYİ VƏ DÜŞÜNCÜLÜRİN ZİRVEYE ÇATDİGİ BİR ZAMANDA İSLAM DİNİNİN İMİCİNE ZERER BURAN AMİLLERDENDİR.QURTULUŞ İSE EHLİ-BEYT MEKTEBİNE ÜZ TUTUB ONDAN FAYDALANMAQDADİR.