пятница, 10 февраля 2012 г.

EHLİ-BEYTİN ÜMMET ÜÇÜN ÖNEMİ


HAZRAT ƏLİ BİR XUTBESİNDE PEYGEMBER EHLİ BEYTİNİN XUSUSİYYETLERİNİN BELE AÇİQLADİ AND OLSUN ALLAHA RİSALETİN TEBLİG OLUNMASI PEYMAN VE EHDƏ VƏFA ETMƏK VƏ TAMAM HİKMƏTLƏR MƏNƏ ÖYRƏDİLDI. ELM NURU VƏ HİKMƏT QAPILARI BİZ ƏHLİ BEYTİN YANİNDADİR.AGAH OLUN DİNİN QANUNLARI BİR VƏ ONA GEDEN YOLLAR KAMİLDİR.HƏR KƏS O YOLDAN GETSƏ MƏQSƏDƏ ÇATAR VƏ QƏNİMƏT ƏLDƏ EDƏR.KİM O YOLDAN DÖNSƏ AZAR VƏ PESHMAN OLAR.
 · · 
  •  
    • EHLI-BEYT YOLU
      EHLİ BEYT İMAMLARİNİN UMMET ÜÇÜN NE KİMİ FAYDALARI ODUGUNU DÜŞÜNDÜKDƏ İNSANİN AGLİNA İLK OLARAQ PEYGEMBERİN ÜMMET ÜÇÜN NE QEDER ÖNEMLİ OLDUGU GELİR.ALLAH ÖZ MÜQEDDES KİTABİNDA PEYGEMBERİ HEM QURANI OXUYAN HEMDE BEYAN EDEN BİR ŞEXS KİMİ TANİTDİRİR.PEYGEMBERDE ALLAHDAN VERİLMİŞ BİR ELM VARDİR Kİ ONUN VASİTESİ İLƏ QURAN AÇİQLANİR ONUN HÖKMLERİ İZAH OLUNUR VƏ GİZLİ OLAN HİKMETLER AŞKAR OLUR.DEMELİ BİZİM QURANA MÖHTAC ODUGUMUZ KİMİ PEYGEMBER SUNNESİNE DE EHTİYACİMİZ VAR.SUNNE OLMADAN DİNDEN HEÇ BİR SHEY DERK ETMEK OLMAZ.BES PEYGEMBERDEN SONRA QURANA VE ONUN SUNNESİNE HEÇ BİR XƏTAYA DUŞMEDEN AGAH OLAN İNSANLAR VARMİ.YENİ PEYGEMBERDE OLAN ELM NURU HİKMET XEZİNELERİ VƏ İSMƏT RUHU ÖZÜNDEN SONRA MƏXSUS İNSANLARDA VARMI.YENİ UMMET PEYGEMBERDEN SONRA BELE İNSANLARA EHTİYAC DUYMUŞDURMU VƏ BU EHTİYACI QALDİRACAQ ŞEXSİYYETLER OLMUŞMU.QURAN UMMETE XİTAB EDEREK ÖZÜNDE OLAN AYELERİN İKİ YERE MÖHKEM VƏ MÜTƏŞABİH AYƏLƏRƏ AYRİLDİGİNİ DEYİR. VƏ MÜTƏŞABİH AYƏLƏRİN DƏ ALLAH ELMDƏ RASİX YƏNİ ƏHATƏLİ BİLGİYƏ SAHİB OLANLARDAN BAŞQASİNİN ANLIYA BİLMƏYƏCƏYİNİ XƏBƏR VERİR.QURANİN DİGER AYELERİ VƏ PEYGEMBERİN BUYURUQLARİNDA BİZ PEYGEMBER İTRETİNDEN OLAN BİR DESTE İNSANİN BU ÖZELLİYE SAHİB OLDUGUNU GÖRÜRÜK.HƏZRƏT ƏLİ DƏ BUNA İŞARƏ EDƏRƏK ÖZÜNDƏ XUSUSİ BİR ELMİN OLDUGUNU BƏYAN DEİR.PEYGEMBERDEN SONRA TARİX NİŞAN VERİR Kİ UMMET QURANİN İZAHİNDA ÇOX MÜŞKULLERLE ÜZLENMİŞ BEZİ MESELELERİ ANLAMAQ UÇÜN EHLİ KİTABA ÜZ TUTMUŞDUR.LAKİN PEYGEMBER AÇİQ AYDİN EHLİ KİTABA MURACİET ETMEMEYİ BEYAN ETMİŞ VE ONLARİN ALLAHİN EMANETLERİNE XEYANET ETDİKLERİNİ BİLDİRMİŞDİ.ƏKSİNƏ PEYGEMBER DEFELERLE EHLİ BEYTİN MƏQAMİNİ UMMETE XATİRLATMİŞ ONLARDAN ELMİ ƏLDƏ ETMƏYƏ DƏVƏT ETMİŞDİ.BU GÜN DE UMMET QURANİN VƏ SÜNNƏNİN DƏRK OLUNMASİNDA ƏHLİ BEYTE MÖHTACDİR.UMMETİN QURTULUŞUNUN BİR YOLU VARDİR EHLİ BEYTİ İZLEMEK YOLU. MEZHEBİNDEN VƏ TERİQETİNDEN ASLI OLMADAN BÜTÜN ÜMMET DİNƏ XALİS YİYƏLƏNMƏKDƏ ELMDƏ XƏTAYA DÜŞMEYENLERDEN ÖYRENMELİDİR.

İNSANLIGIN MEQSEDİ


ƏSRLƏRDİR Kİ, BƏŞƏRİYYƏT ÖZ HƏYAT AXARINA DÜŞƏRƏK YOLUNA DAVAM EDİR. LAKİN BU YOLDA İNSANLIQ ÜÇÜN BİR SEÇİLMİŞ MƏQSƏD VƏ MƏRAM VARDIR, BİR DƏ Kİ ,İNSANLARIN ARDIYCA DÜŞDÜKLƏRİ MƏQSƏD VƏ QƏRƏZ VARDIR. HƏLƏ Kİ İNSANLIQ ONUN ÜÇÜN BƏYƏNİLMİŞ OLAN VƏ ONUN RUHUNU VƏ DUYGULARINI TƏMİN EDƏCƏK ALİ BİR MƏQSƏDƏ DEYİL, ÖZÜNÜN KEYFİNƏ UYGUN VƏ ZAHİRİ VƏ MADDİ EHTİYACLARINI TEMİN EDƏN ALDADICI BİR MƏQSƏDİN ARDIYCA GEDİR. BU DA ZAMAN-ZAMAN BƏŞƏRİYYƏTİ VARACAGI UÇRUMA DOGRU YAXINLAŞDIRIR.BU KEYFİ VƏ MADDI TƏCHİZATLI İSTƏKLƏRLƏ ƏHATƏLƏNMİŞ HƏYAT MƏRAMLARI DA HƏR ƏSRİN VƏ DÖVRÜN ÖZÜNƏMƏXSUS ŞƏRT VƏ XÜSUSİYYƏTLƏRİ İLƏ BƏZƏDİLƏRƏK İNSANLIGA TƏQDİM EDİLMƏKDƏDİR. İNSANLAR DA DAİM O ŞƏRTLƏR VƏ ÜLGÜLƏRƏ ÖZLƏRİNİ UYGUNLAŞDIRARAQ YAŞAMAQ İSTƏR VƏ BELƏ BİR HƏYAT AXARINDA ÖZÜNÜ DOGRU ZƏNN EDƏRLƏR.BELƏ BİR HƏYAT TƏRZİNDƏ HƏR KƏS BACARDIGI QƏDƏR BU GÖZEL SANDIQLARINDAN ZÖVQ ALMAQ İSTƏR, SON HƏDDƏ NƏFSİ VƏ KEYFİNƏ UYGUN SEVİNC VƏ LƏZZƏTLƏRİ DADMAQ İSTƏR.BU İSƏ TOPLUMUN HƏR FƏRDİNİN ÇATA BİLMƏYƏCƏYİ BİR İSTƏK VƏ ARZUDUR.ÇÜNKİ HAMI HƏYATDAN ZƏNN EDİLƏN BELƏ BİR KEYFİ ZIVQLƏRİ ƏLƏ GƏTİRMƏ GÜCÜNƏ MALİK DEYİL. BU SƏBƏBDƏN İNSANLAR ARASINDA ƏDAVƏT,KİN ,PAXILLIQ,QISQANCLIQ KİMİ TOPLUMU İÇƏRİDƏN YEYİB PARÇALAYAN RƏZALƏTLƏR MEYDANA ÇİXİR.BU GÜN BƏLKƏ DƏ KEÇMİŞDƏKİNDƏN DAHA ÇOX İNSANLIQ MADDI ŞƏRTLƏRLƏ TAMM TƏCHİZ OLUNMUŞ,LUKS VƏ KOMFORT BİR HƏYATIN ƏLDƏ EDİLMƏSİNİN PEŞİNDƏDİRLƏR.AMMA DİQQƏT ETMİRLƏR Kİ HƏYATLARININ MADDİ YÖNÜ İLƏ BU QƏDƏR HƏRİSLİKLƏ MƏŞGUL OLMALARI,ONLARI HƏYATIN MƏNƏVİ VƏ RUHİ ÖZƏLLİKLƏRİNDƏN MƏHRUM ETMİŞ OLUR.TOPLUMDA RUHİ BİR GƏRGİNLİK,QƏLBİ HUZURSUZLUQ,MƏNƏVİ BİR KASADLIQ YARADIR.AXI HƏYAT YALNIZ MADDİ BİR ÇÖHRƏDƏN İBARƏT OLAN BİR ŞEY DEYİL.HƏYATI BELƏ TƏSƏVVÜR ETMƏK İNSANIN TƏK AYAQLI VƏ TƏK QOLLU OLARAQ YAŞAMASINA BƏNZƏYİR.BELƏ BİR İNSAN FİZİKİ CƏHƏTDƏN NƏ QƏDƏR QÜSÜRLÜ GÖRÜNÜRSƏ O BİRİ DƏ BUNU QƏDƏR ƏQLİ CƏHƏTDƏN QUSURLU OLACAQDIR.BƏŞƏRİYYƏT ANLAMALIDIR Kİ,HƏYAT YOLUNU VƏ MƏQSƏDİNİ DÜZ SEÇMƏMİŞDİR. HƏYATDA DÜZGÜN BİR MƏQSƏDİ SEÇMƏDƏN QURTULUŞ YOXDUR!

ALLAHA GUVENMEYIN BIR NEÇƏ SƏBƏBİ


Bir neçə səbəblər vardır ki, insanı Allahdan qeyrisinə güvenmeyib yalniz ona tevekkül edərək ondan yardim dilemesini saglayar.Birincisi yalnız ALLAHDAN heç bir şeyi gizletmek mümkün deyil. O həm qəlbimizdə gizlətdiklərimizdən xəbərdardır, həm də gizlində etdiklərimizi görür.Ondan qeyrisi ise ne qelbin derinliklerinden xəbərdar olar, nede ki əməlimizi müşahide edər.İkincisi yalniz ALLAH her yerde ve her zaman insana yardım edə bilər.çünki sonsuz güc ve qüdrete sahib olan odur! İçimizdeki vicdan sesi çetinlikler və bəlalar zamanı bizi yalniz onun dərgahından kömək diləməyə çagırır.Ondan qeyrilerinin yardim ve kömeyi ise mütleq olmayib müeyyen bir şetler içerisinde mümkündür.Üçüncüsü insanı həyatda tutan rizqi yarandan və insana qismet eden Odur!Bizi yox olmaqdan qoruyub həyatda saxlayan hava, su və qidalarin bizim üçün nə qədər vacib oldugu haqda bir düşünək.Allahdan qeyrisi insan üçün bunları var edə bilərmi?Dördüncüsü bəndə üçün onun xəta və günahlarini yox görmek və yaxud üstünden xett çekib bagışlamaqda Allahdan daha merhemetli davranan birinin olması mümkün deyil və bunu aramaq cahillikdir.Allahdan qeyrisinin qarşisinda tekrar etdiyimiz günah ve xətalar və onlarin bize münasibeti haqda düşünək!Onlar bizi bu xətalara göre ne qeder bagışlayar?! SONRA REHMETİ SONSUZ OLAN ALLAHİN ƏFVİNİ DÜŞÜNƏK!