İlk öncə bilməyimiz lazımdır ki, dünya insanın
həytı, məqsədləri ,istəkləri baxımından onun üçün çox önəmil bir yerdir.Dünya
dediyimiz zaman, bizim də içərisində var oldugumuz , məkan və zaman içərisində mövcud
olan gördüyümüz və yaşadıgımız aləm
nəzərdə tutulur. Yəni dünya , məkan və zaman içərisində bizim həyatımız qərar
tutdugu materiya aləmidir.Dünya həyatı deyildikdə də ,zehnimizdə həmin meteriya
içərisində bəlli bir nöqtəyə qədər sürdürdüyümüz yaşayış təsəvvür olunur.Biz
bir varlıq olaraq özümüzü həmin məkan və zamanın içərisində bir cisim olaraq
görür və dərk edirik. Həyatımız bu dünya reallıgında bizə verildiyi üçün , bu
dünyanın da bizim həyatımız üçün çox önəmli olması lazım gəlir. Varlıgımızın
ilk anlarını da bu dünyada dərk etdiyimizə görə , burada əbədi qalmagımız, əqli
dəlillərlə qeyri-mümkün olsa da, varlıq
aləminə qədəm basmagımız səbəbindən həyatımızın əbəs olmasını iddia etmək çox məntiqsiz
və agılsız bir görüş olardı. Deməli biz öz varlıgımızı dünyada əldə etdiyimizə və var olmagımız haqqında
burada bilgiyə yetişdiyimizə görə ,biz dünya həyatının əhəmiyyətli olmasını
anlamalı , onun müxtəlif yönlərini , insan üçün faydalı olan tərəflərini zərərli
cəhətlərindən ayır etməyimiz lazımdır. Həyatın bizə, bizim istəyimiz olmadan
verildiyinə və onun ilkin mərhələsinin də
bu dünyada baş verdiyini əminliklə anladıgımıza görə , mütləq bu
dunyanın vucudumuz üçün xeyirli və zərərli tərəflərinin öyrənməyimiz üzərimizə
düşən vacib bir məsələdir.Həyatda xeyirə yetişmək və şərrdən amanda qalmaq üçün
də özümüzü layiqincə tanımalı , nə üçün var edilib, bu dünyaya hansı məqsəd
üçün gətirildiyimizi bilməyimiz çox
böyük önəm daşıyır.Təbii olaraq insan üçün dünyayə gəldikdən sonra , ilk önəmli
olan məsələ həyatda sag qalıb ondan zövq almaqdır. Bu , bəşər üçün ən ümdə məsələ
olub, onu həyatda bir sıra işləri icra etməyə məcbur edir.O, dünya həyatında
varlıgını sürdürə bilməsi üçün , müxtəlif müqəddimə işləri görür, həyatı üçün təhlükəli
olan amillərdən də cox böyük ciddiyyətlə çəkinməyə başlayır. Deməli, həyatda
vucudunu qoruyub sag qalmaq insanın ilkin və davam edən arzusu, onun əksi olan
yoxluq isə nifrət etdiyi və qorxdugu ən əsas
şeydir. İnsan bunu yaradılışı etibari ilə fitri olaraq dərk edir və onun gerçəkliyinə zərrə qədər də olsa şübhə
ilə yanaşmır.Dünya həyatında elə bir insan tapılmaz ki,varlıgı özü üçün ən
böyük xeyir, yoxlugu isə ən qorxunc bir zərər sanmasın. Hətta insanları bu
dünya həyatında bir-birinə birləşdirən, onları bir ailə halına salan, dogub törəməyə
rəgbətləndirən və yaxud da digər insanların haqqına təcavuzə yönəldən, onlara
zülmü rəva gördürən və onların hayatını məhv etməyə cürətləndirən səbəb də elə
bu fitri duygudan yaranır.Varlıgını anlamaq və onun daimi olmasına səy etmək ,
onun yox olmasından qorxmaq dərki, insanın bu dünyanı dəyərləndirməsi üçün çox
vacib faktor olmasına baxmayaraq , onu düzgün anlayıb , faydalı nəticələrini əldə
etməsi baxımından kifayət deyildir.İnsanların əksəriyyətinin də bu dünya həyatından
faydasız bir nəticə ilə ayrılmasının da kökündə,belə düzgün olmayan dərkiyyat dayanır.Dünya həyatında
faydalı və xeyirli nəticələr əldə etmək , onun mahiyyətinin düzgün dərk
olunması və bu həyatın dogru yaşanmasına baglı oldugu kimi,onun da mahiyyətinin
düzgün başa düşülməsi , insanın öz varlıgını dərk etməkdə səhvə yol verməməsinə
baglıdır.İnsanların öz varlıqları haqqındakı dərkiyyatı, həyatlarının mahiyyətini
anlama dərəcələri müxtəlif oldugu üçün ,dünya həyatında onların yaşayış tərzləri
də öz müxtəlifliyi ilə seçilir.Bəzən dünya həyatında insanların əksəriyyətinin
,dünyanın zahiri gözəlliklərinə çox düşkün olduqlarını , aşırı dərəcədə həyatın
ləzzətlərindən yararlanmaga baglı olduqlarını görürük.Belə insanlar, həddən
artıq rahat həyat , maddi nemətlərlə zəngin
olan , murəffəh bir yaşayışa sahib olmaga çalışırlar. Hətta insanların bəzisi,
bu yolda müvəqqəti olduqlarını unudaraq,həyatlarının bitməyəcəyini zənn
edir,dünyanın maddi nemətləri , zövq və ləzzətləri içərisində əbədi həyat təminatına
səy edirlər.Əslində bu cür insanları , dünya həyatının zahiri gözəlliklərinə olan bu qədər düşkünlüklərinə görə deyil, bəlkə
onları özləri haqqında düzgün özünüdərkə sahib olmamalarına görə qınayıb tənqid
etmək lazımdır.Belə insanlara,dünyanın və onun zövqlərinin aldadıcı və yalançı
olmasını anlatmaqdan öncə , onların öz varlıqlarını , həyatlarını və şəxsiyyətlərini
düzgün dərk etmələrini tələb etməli, özləri haqqında dərin bir araşdırma
aparmaga sövq etdirməli və rəgbətləndirməliyik.Əyər insanlar əvvəlcə bunun üzərində
dogru bir düşüncə əldə edərlərsə,ikinci mərhlədə olan dərkiyyatları da düzgün
bir istiqamətdə gedəcək və dünya həyatının həqiqi çöhrəsini görə biləcəklər.. (
ardı var).
Комментариев нет:
Отправить комментарий